fredag 23. mars 2012

Andreas

Hei,
Da er det lenge siden mitt siste innlegg her på bloggen, faktisk over 2 år siden. Mye har skjedd på den tid, men det som er verdt å nevne er at jeg er blitt mamma til verdens skjønneste Andreas. Utrolig hvor fort tiden går! 9 måneder i magen og poff så sitter jeg her med en stor gutt på 15 mnd. Time goes by!
Permisjonstiden er over og den hektiske hverdagen har inntatt oss for fullt, men vi storkoser oss:)Jeg jobber medleverturnus, dvs jeg er 3 døgn borte, før jeg har 7-8 døgn fri osv. Ergo mye borte, men desto mer tid hjemme med gullet. Vi føler oss veldig privilligerte som får vært mye hjemme nå i denne tiden, så selv om Andreas har begynnt 3 dager i uka hos dagmamma, så er en av oss hjemme med han resten av dagene. Heldigvis storkoser han seg hos dagmamman og de andre kidza:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar